السبت، 29 مايو 2010

أنا مصري



تعرف المصري ده غريب يا أخي لما تلاقي صاحبك بيسب الدين لمصر و نفسه يهاجر و في يوم ماتش الجزاير شوية و يعيط من الحماس
لما تلاقي صاحبك ده بيتخانق مع واحد سعودي علشان أغنية الراب اللي شتمونا فيها
لما تلاقي عنده أغنية يا حبيبتي يا مصر

تعرف .. أنا فخور إن أنا مصري مش مصر اللي ظالمانا لأ بالعكس خالص مصر طول عمرها طيبة معانا بس إحنا اللي بناكل و ننكر من أيام الاخ مصر لما جه سكن في وادي النيل و إتسمت بإسمه و من ساعتها و هي مليانة خير و إحنا اللي هما المصريين اللي جرفنا أرضها و لوثنا ميتها و بهدلناها أخر بهدلة و بعد كدة نقول مصر ظالمة و وحشة و نعوز نهاجر منها

تعرف ... لما يكون واحد بتكرهه و تشوفه بيتضرب لغاية ما يجيب دم إنتا لو أصيل هيصعب عليك و لو قلبك إسود هتتشفى فيه كدة هي مصر حاسس إن الوجود كله ضدها بداية من ولاد العم لغاية الإخوان -لا ده مش تحوير- أيوة إخواننا العرب الأفاضل إتفضل إدخل شات متعدد الجنسيات و قول أنا مصري و شوف اللي هيحصل لك

في خدمة كانت جوجل عملتها إسمها إجابات جوجل شوف يا عم معايا السؤال ده
-يا أخي كل المطربين العرب غنوا لمصر إلا ما تلاقي مصري واحد غنا لبلد عربي

اللي يغيظك الإجابات
-المصريين ما عندهم وفا
-المصريين كدة
-شيرين الوحيد المحترمة اللي غنت
-والله أنا مصري و كاره مصر و أرغب بالعمل في الخليج تليفون:***********
-الإجابة حذفت بواسطة جوجل

هتقول لي دول قلة مستترة هقول لك لأ اللي في القلب في القلب الناس دي مش بتحبنا بجد

علشان كدة بجد مصر صعبانة عليا مش لاقية حد يدافع عنها غير في الكورة و بيدخل فينا إجوان كمان
أيوة انا مصري و بحب مصر و نفسي كلنا نبقى كدة
عايزك تقولها معايا بصوت عالي أنا مصري
بصراحة علشان أرضي ضميري مر شفت واحد فلسطيني بيحب مصر

ليست هناك تعليقات: