الاثنين، 1 فبراير 2010

شرق الوادي معاك لحد باب الحمام !!!


الساعة 12 راجع من الكلية بفتح الباب لقيته قصادي "حضرتك أكيد هتسأل أنا إزاي دخلت الشقة محمد محسن مندوب شركة شرق الوادي للتسوق المنزلي معك أينما كنت أنا بعرض على حضرتك جرس باب بصوت تتر مسلسل نور ده غير ..." ...
دخلت من الباب على أوضتي أغير هدومي " حضرتك أكيد هتسأل أنا إزاي دخلت أوضة حضرتك علاء جاد المولى مندوب شركة شرق الوادي معك أينما كنت بعرض على حضرتك السرير أبو 4 أدوار أيوة يا فندم أربع أدوار و بأسانسير ..."...
استغنيت عن فكرة تغيير هدومي و ولعت سيجارة و فتحت التليفزيون "... شركة شرق الوادي معك أينما كنت و نواصل عروضنا العرض ال119 طقم ملاية السرير ال59 قطعة و مرتبه هدية ..."...
قفلت التليفزيون و دخلت اطفي السيجارة في الحمام " حضرتك أكيد هتسأل أنا بعمل إيه في الحمام أنا مرسي ممدوح مندوب شركة شرق الوادي معك أينما كنت بعرض على حضرتك الحمام المحمول و معاه هدية طقم حفاظات و جراب نضارة و محفظة جلد سحلية و ...) ...
طفيت السيجارة في الحمام و دخلت أشرب كوباية شاي فتحت النملية " حضرتك أكيد هتسأل أنا إزاي قاعدة في النملية أنا دعاء زينهم مندوبة شركة شرق الوادي معك أينما كنت بعرض على حضرتك طقم اطباق ام العيال ال9700 قطعة و معاه هدية 99 معلقة تقليب و 14 ملاحة و شياطتين و ..." ...
اكتشفت ان الكفايين الكتير مش كويس فتحت الحنفية أشرب " حضرتك أكيد هتسأل أنا إزاي دخلت الحنفية حضرتك أنا عبدالسلام أمين سباك و مندوب شركة شرق الوادي معك أينما كنت حضرتك أكيد محتاج فلتر الميا ال74 مرحلة الجديد من شركة شرق الوادي ..." ...
قفلت الحنفية و نزلت من الشقة و في محطة المترو وقفني واحد و قالي" حضرتك مندهشتش ليه من وجودنا في شقتك انا سامي أحمس مندوب شركة شرق الوادي معك أينما كنت بعرض على حضرتك جهاز الاندهاش مظهر انيق و بيشتغل بحجر ساعة و ..."...
ركبت المترو قعدت جنب بنت تحفة قلت يادي النيلة لتفتكرني بتحرش بيها وأنا مش حمل أدفع غرامة ولا حمل حبس وقفت و قلت اقعد راجل كبير في السن شوية قالي " يابني انتا أكيد خايف تتحرش بالبنت دي بس ده مش علشان انتا محترم لأ ده علشان المشكلة اللي في البلد أنا بعرض على حضرتك الحبه الفوشيا من شركة شرق الوادي معك أينما كنت الحج عثمان عبدالسلام مندوب شركة شرق الوادي معك أينما كنت" !!!


هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

جاااامد استمر