الاثنين، 12 يوليو 2010

وفاء


وفاء..."
طبعاً عارف وفاء؟؟ اللي هي نظام صاحبتك في الجامعة و عندك عالفيس و الماسنجر و معاك أرقام موبايلاتها ال12؟؟ اللي قالتلك إنتا الوحيد اللي بثق فيه علشان محاولتش تعاكسها؟؟ وفاء يا عم.. عرفتها؟؟ قشطة عليك
مش عارف إذا كنت لاحظت ولا لأ وفاء مرة واحدة بعد شهرين كدة أو تلاتة بتلاقيها برة دنيتك
حذفتك من على الفيس و الماسنجر و لو شافتك في الكلية ولا تعرفك ولو رحت كلمتها يبقى معندكش دم ولا ذوق ولا إخوات بنات طيب إيه اللي حصل يا سيدي؟؟ أنا هقولك يا عم نبدأ نحط الإحتمالات
1 وفاء بتحبك :
-إنتا هندي مش فاهم طبعاً وبتعتبرها أختك هتقولك إنتا غبي ومش بتفهم والكلام ده و تحذفك تاني يوم طبعاً هي منتظرة إنك تضيفها 45216 مرة و تعمل ريجيكت كنوع من القرابين على حساب كرامتك و تسوق عليها أمة لا إله إلا الله و برضه هتعمل نفسها شخصية و في الأخر خالص تصفح عنك و طبعاً بما إن إنتا هندي فمش هتعمل الكلام ده و هتقعد تسأل نفسك حذفتني ايه ؟؟
-إنتا حبيت واحدة تانية و قلتلها على أساس إنها أنتيمتك هتلاقي أي سبب علشان تسيبك و هتسيبك بطريقة مملة و طويلة علشان متحسسكش إنك جرحتها يعني هتقلل كلام معاك واحدة واحدة لغايةى في يوم تعمل ريموف لسيادتك
-فهمت و قولتلها بحبك هتعمل نفسها ولا بتفكر في الموضوع تماماً و تبطل تكلمك على أساس إنك فهمتها غلط و كدة إنتا عارف الشغل لازم برضه تسوق عليها أمة لا إله إلا الله و في الأخر ترضى عنك لو معملتش كدة هتزهق و تعمل لك ريموف

2 وفاء مش بتحبك
-إنتا كمان ولا بتفكر فيها هتصاحبك شهرين تلاتة أربعة بالكتير بعدين هتبطلوا تكلموا بعض واحدة واحدة لغاية ما في الأخر تبقى أقصى مدى لعلاقتكوا هاي عاملة إيه الحمد لله و بس كدة و بعد فترة ريموف كمان
-إنتا حبيت واحدة تانية وقلتلها بإعتبار إنها أنتيمتك هتعيش معاك دور الخبير العاطفي و كدة و ممكن تستمر معاك كدة شهر ولا حاجة و مرة واحدة يوزها الشيطان إشمعنى البنت دي حبها ما أنا كنت قدامه طول الفترة دي ولا انا مشبهش "طبعاً لو كنت حبيتها ما كنتش هتديك فرصة بس الغرور الأنثوي لازم يلعب لعبته" و ريموف يا معلم
-إنتا حبيتها و حاولت تقولها أولا هتهزقك و تبعتر كرامتك و بعدها ريموف و بعدها هتبقى النميمة بتاعتها هي و العصابة شفتوا الواد الغبي اللي ميعرفش يعني إيه صداقة محترمة بين ولد و بنت ده أنا أساساً كنت مصاحباه من باب الشفقة  لغاية ما يلاقوا موضوع غيرك طبعاً
3 وفاء اتحجبت أو كانت مجحبة و ابتدت تصلي أو كانت بتصلي و التدين زاد حبة المهم هيبقى حذفك من باب الطاعة و لو إعترضت تبقى فاسق و عاصي و ربنا يتوب عليك .. طبعاً إنتا عارف وفاء شهر بالكتير و هترجع ألعن من الأول بس مش هتضيفك تاني من باب الكرامة و الغرور الأنثوي
4 حبيبها قال إحذفي الولاد اللي عندك يا وفاء طبعاً حبيبها أهم منك بمراحل
5 حبيت أعز صحباتها
-صاحبتها حبتك و بيس عادي يعني وفاء هتغير و إشمعنى صاحبتي ما أنا كنت هنا و ريموف
-صاحبتها محبتكش و ساعتها هتقول لوفاء تحذفك و إنتا عارف صاحبتها أهم منك
من الأخر لو وفاء معملتلكش ريموف خلال 6 شهور اتطمن خالص أكيد نسيت الباسوورد بتا الأكونت أو نسيت إنك ندها أساساً


هناك تعليقان (2):

Eman Awad يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دمك خفيف بجد

MSMO يقول...

LOOOOOOOOOL ;D